@ alidas place

Hej allihopa :D

Igår så sov Frida hos mig, vi somnade ganska sent. Hihi.. Vi typ såg på film och sjöng singstar. JAG VANN såklaaart! hahaha. men sen idag satte vi klockan på halv 9. Men vi gick upp halv 10. Good job (y) haha sen tog vi 10.30 bussen in till stan. När vi kom till stan så typ gick vi och kollade lite. Jag köpte vantar och en tröja. Hihi.. Sen så typ drog Frida för hon skulle träna. Sen gick jag och mötte Alida. Så typ gick vi lite på stan och kollade och så. Jag bytte min klocka och lite sånt. Sen typ drog vi hem till henne. Och nu sitter vi här. Vet inte riktigt vad vi ska göra. Men nånting blir det vell.


PUSSEEEEEEN

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!