år 2009

Ae jag kommer faktiskt inte ihåg så mycket från början. typ januari till juni. hehe men aa, vi får vell gå därifrån. en grej som jag iallafall vet att jag har gjort till och från.
RENSAT MIN GARDEROB
hur många gånger som helst asså! ändå ären helt fullproppad. hihi.
hahahah, jag fick även ett par rosa hörlurar av världens bästa mor.
den 12 juni slutade ju skolan. tvådagar efter åkte jag till härliga Paris =)
men vi var bara på disneyland, men det var mys.
när jag kom hem därifrån så hade ja hela sommaren framför mig,
så gjorde typiska ''sommargrejer'' - som att spela golf =)
hahaha. men var ju tyvärr osams med
Oliwia då, så aa träffade henne en gång på ett träningsläger. he-he
var i St:Anna med laget. Nice
sol och bad i poolen =)
den 22 juni fyllde jag år =)
då gjorde victoria dethär fina kortet.. *HOST*
hahahahhaaha ne ja ba skoja =)
alla minnen från ''byhålan'' är bara för bra =)
sims 3 kom ut <3
sen kom ju britney till sverige, det kunde man ju inte missa =)
jag och victoria var på plats, såklart ^^
sjukt suggid bild..
men lilla sverige fick ju även besök av Lady Gaga, det kunde man
ju inte heller missa.
så var det ju även rekord på hur mycket folk det va på Görnalund om
jag inte miss fel. typ 23 tusen..
Sen åkte jag till Cypern :D
gud vad jag vill tillbaka dit!
sen när man kom hem till kalla sverige så hade ju skolan börjat. eller
jag gick en vecka innan jag åkte, men aa.
här kommer lite bilder från skolan..
RIM JAG SAKNR DIG, VARFÖR BYTTE DU :(
the klääss
moppeskolan <3
sen bodde jag ju även på landet där ett tag
en bild på min bästavän och min syster
victoria bodde ju också på landet med mig såklart ^^
sen vart jag ju äntligen sams med mig lilla Oliwia.
var faktiskt inte helt säker på om det skulle bli vi igen,
men jo jo! och tur är vell det :)
i love you baby :D
träffade även en ny liten filur i slutet av dethär året.
Alida Cederlund =) hahaha
alltid trevligt med nytt folk
bara för att jag diggelidiggar bilden

nae nu får det nog vara bra med dethär. men aa ni som inte
är med på nått kort. don't be saad. haha naevars men ni vet
nog antagligen vad ni betyder för mig =)
I LOVE YOU ALL :D

Kommentarer
alida

ahahhhaha bilden på mej!

hahah :d

2010-01-04 21:15:49
alida

hahahha, bilden på mej!

gangstah vafan! (hhhh)

2010-01-04 21:18:32
ida

sv alida: haha snyggis såklart :D annars skulle jag inte lägga in den ;) hahaha, mjo gangster verkligen.. kollar verkligen ''gangsters'' på sånnadärna tv-program? 8-|

2010-01-04 21:27:41
URL: http://idafranzen.blogg.se/
Anonym

sims 3? HAHAHAHHA

2010-01-08 21:08:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!