beslutsångest

Ae asså, just nu är jag trött som fan och jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon på skolavslutningen. Jag menar, under alla år som jag har gått i skolan så har inte jag direkt klätt upp mig på en vinter-avslutning? Asså man kanske inte ska komma med mjukisbyxor precis. Men jag går ju inte och köper en klänning enbart för att ha den på en vinter-avslutning? Sommar avslutningen är vell annorlunda. Men nae, det blir nog att kolla i garderoben efter något som jag inte brukar ha. Känns onödigt att klä upp mig massor för jag komer ändå ligga i en snöhög efteråt. Så nae det är någonting jag verkligen måste tänka på! Blir nog ett litet godnattinlägg senare. Thihihi

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!