bilder från idag

Haha, hade dubbla halsdukar idag. Och så hade jag halsduken ända upp över näsan. like the pic. hyaha

Hahaha, usch på bilden men jag spelade lite gitarr idag. Haha lärde mig C och D. HEJA MIG!

Hahaha det va Linda som lärde mig. En av dom bästa lärarna =)

Haha ja ser astjock ut på bilden! aa eller jag är ju det xd men ändå. Vi städade skåpet idag. Hade typ 20 lokaflaskor, så jag och Oliwia fick 20 st pepparkakor var =)

Haha Oliwia springer hon har..

Frida efter sig :o

Hahaha, och stackars andra Frida som blev mulad heela tiden av massor olika :D

Snöbollskrig. =)

Påväg till bussen


Buuhuuuu stackars miig!



hatar min utväxt!




Haha, sjukt dålig kvalité på bilderna. Tagen med mobilen men ändå.
fyfan vilka hemska bilder det kom med på mig -.-
men ibland får man bjuda lite


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!