cornelia ljungberg

Oh Hello My Dears.
Thihihihihihi..

Idag vaknade jag vid 9. Så gick jag upp och fixade mig och sånt. Sen åkte jag mamma och pappa till media markt och köpte en kamera till mig. :D Det fick bli en såndärn med två skärmar. Tack så jättemycket mamma och pappa! :D Sen åkte jag på stan med Cornelia. Jag köpte faktiskt inte så jättemycket. Eller, 3 cardigans och 2 tröjor från Monki. Jag och C stog i kö i 1 timma och 20 minuter! Fy faaaaaan! Det var kö i hela jävla affären. Fyfaan, eller för att inte snacka om gina :o Men aa iallafall, sen åkte vi hem till henne, va bara där en jättekortis. Sen mamma och pappa och hämtade mig då åkte vi till maxi. Sen åkte vi till mormor och morfar. Sen när vi kom hit så va Elsy, Sandra, Daniel och Andreas här. Sen åt vi middag. Och nu ska vi fika. Sen ska jag hem och ta massa kort med min älsklings kamera <3 Puss och kram 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!