cute

Hej everybodddyy.

Jag är på ett lite lustigt humör right now. Så dethr inlägget kommer bli åt helvete, you don't have to read.. nånting. thihihihihihihihihihihihihihihi, idag var jag på min sissis lucia. SÅ HIMLA DUKTIG DU ÄR MY LOVER SISTSEER, OH I LOVE YOU SO MUCHT WHAT SKULLE JAG DOA WITHOUT YOU?!?!?!?!?! lite ironi i detdät, me what the fuck, she is my sister. sen vare so- not so mutch funny. sen heltid, matte. sugit. thihihihi sen var det sweety luch, riktigt äckligt. typ kycklingrester VIDRIGT!!!!!!!!!!!!!!!!! sen uware gymnastik, kul kul kul kul typ typ typ typ, dansade med sundin, thihihihhihi. så spelade vi innebandy, askul. bara det att mitt lag va sämst haha, nae taskig ja är men sen så slog jävla rasmus mig ASHÅRD på knät med klubban. det gjorde a kind of ont. hände lite mer funny stuffs today men pallar inte säga. efter id:n hade vi engelska. zen åkte ja och oliwia hem till mig. Vi ser på film. WILD CHILD. my drogfilm. Thihihihi har sett den varje dag nu i två veckor eller nått. jag vet attr jag är rätt rolig. thihihihihi. som ni har merkt så gillar jag och skriva/säga thihihihihihi. men nu ska jag gå o va social mot oliwia, hahaha är inte så social nu för tiden.. thihihihihi, ba nåra som vet. ba nåra som får veta. bajs på er era motherfuckers
'
GAHHAHAHAHHAHAHAHA

Kommentarer
Anonym

Börja lägg upp bilder :(

2009-12-10 16:47:45
bella

Haha svensk-engelska kör man på här ;) de e nice !

Aso skolmaten e ju fan vidrig :S ahaha

2009-12-10 19:19:21
URL: http://bellaandeersson.blogg.se/
Anonym

ja råkade oxå slå dig men du sa att det var okej:P

2009-12-10 22:01:52
Anonym

haha, emiiiil, skriv att det är från dig istället :o

2009-12-11 19:41:03
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!