dagen

Aa, vi kan ju ta dagen i lite korta drag så att säga. Började klockan 8 med idrott. Ganska kul. Körde typ fotboll, topsboll och bandy. Och så åt vi pepparkakor. Hihi, sen efter idrotten så vare heltid. Sen lunch. Sen spanska, hahahah det var så himla kul! För vi typ körde lotto. OCH GISSA VEM SOM VANN? aa ni gissa rätt JAG och oliwia =) Haha, sen typ vare nåra ointressanta till. Sen körde vi en tävling med dom som vann vem som skulle vinna av oss vinnare. Och gissa vem som vann? JAG och oliwia :D Haha, sen sjöng vi lite. feliz navidad. Ohyee, vi fick va juryn. Haha, kände mig lite taskig att komma med dom hårda besluten. Men skit samma :D aa, sen vare typ no, men Linda va sjuk så vi typ jobbade lite sen fick vi gå hem. Rätt soft faktsikt. Men jaao sen drog ju jag hem till Fannie dårå. TRåååk fan -.- Hon sov o jag satt vid datan. Lika sociala som alltid <3


Kommentarer
bella

Hatar topsboll.. -.-

2009-12-16 17:56:54
URL: http://bellaandeersson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!