dagenidag

Hejsan allihopa =)

Idag så gick jag upp runt halv 10, thihi. Aa, asså jag satte klockan. Sen tog jag typ 10 över 11 bussen home to KAJSA! Sen va vi hemos kajsa ett tag. Sen drog vi till ica. Där var det mucho folk så vi typ tog spånkan till rese. Sen mötte vi Jenny och hennes amerikanska ven Anette =) Haha, sen tog vi spånkan till söder. Sen gick Jenny and her friend till törnrosa och typ spreja sig bruna eller vad det heter :o dom vart värsta negrerna sen! Aa, men medans dom gjorde det gick jag och kajsa nåra varv runt stan, thihi ^^ sen gick vi också till törnrosa och väntade. Sen typ gick vi alla på stan sen när dom var färdiga. Sen träffade vi massa folk. Bara gick omkring lite.. Sen aa typ kom ju Calle ''Balle'' och ERIK<3 haha. Så vi tog typ första parkett o stog och kolla på dom. Ao vart inte så superbra bilder från min sida. Men kajsas däremot. Ska baxa nåra bilder från henne sen. Thihi. Men aa, sen typ drog jag och Olivia och fixa hennes klocka typ. Sen aa gick vi lite och sånt. Sen gick jag Jenny, Olivia, Carolia och  Alice och tog en fika. Mys. Sen tog vi 7 bussen hem. När jag kom hem så åt jag. Lassange.. Jag gillar inte det egentligen, men jag va hungrig och jag dränktet i ketschup så det funka. Sen spelade jag spel med Olivia. Sen spelade familjen buzz ^^. Sen nu ska lillesystern min sova. Och då ska mamma jag och pappa se på nån film.. Härligt.



Jag och Kajsa =)


hehehehhehehe


sötjenny

sötiskajsa

jenny och hennes amerikanska vän, NEGRER! :o

kajsa och alice =)


Calle *Balle*



ERIK<3





haha, vart inga bra bilder direkt.. det är lite grejer me minneskort o skit me min kamera. ni som vet ni vet. ni som inte vet ni behöver inte veta.

puss och kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!