fy faan!

Haha, asså denhär dagen har bara varit föör bra! Bara det att just nu sitter jag och typ fryser ihjäl och är helt slut och dricker varm obóy. Mmmm! Haha, men iallafall idag började vi klockan 9, vi typ pyssla och spelade lite kort. Haha och så var vi ute i kylan! Fy det är såå himla kallt ute nu asså. Men jaa iallafall, vi hade lite snöbollskrig. Typ mula varann och så. Jag vart vell mulad typ 6 gånger eller nått -.- Men aa, jag gjorde ialafall tillbaka! Haha det va så himla roligt för vi ba gick och bar upp folk sen slängde ut dom. Och imorgon äre skolavslutning och då skulle vi ha ännu ett krig. Känns lite.. Läskigt. Haha nae men klart jag kommer jag och Oliwia ska vinna hela skiten! Haha men aa iallafall Glocalnet SUUUUUGER det är så sjukt dåligt. Så jag tror inte att mitt internet kommer funka sen lite senare. Dom skulle göra nåttt skit. Längtar tills vi ska byta. Men aa iallafall, bilder kommer förhoppningsvis ikväll eller lite senare :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!