gamestop = (n)

Hahahej allihopa (h)

Dagen vart typ som planerad. Mamma skjutsade oss till maxi. Där skulle jag lämna tillbaka ett singstar, och Oliwia med. Men aa eftersom att Oliwia hade öppnat sin så fick hon inte lämna tillbaka den. Och jag kunde inte få pengarna tillbaka om jag inte visade mitt leg?! Och det hade inte jag med mig, så då va jag tvungen o hämta mamma. Annars skulle jag inte ha fått pengarna tillbaka. Cp-Affär. Fet diss. Sen så åkte vi till stan. Jag shoppade loss lite idag. Köpte en tjockiströja, tights, armband, halsband, och singstar. Tror det va allt. Kanske glömde nått, skulle inte förvåna mig. Men jao iallafall. Men aa jag tror nog att det skulle bli till julklapp -.- Men hihi sen åkte vi in till eneby. Träffade Alida ett tag. Gullunge. Sen kom Oliwias mamma och hämtade oss. Så typ skjutsa hon hem mig och sen nu har jag pluggat lite. Ska fortsätta med det också. Sen blir det ''filmkväll'' med familjen. Ska se Harry Potter.

jippi

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!