godmorgon

Haha, idag vaknade jag kl 12. Ganska exakt. Haha, men aa gick upp vid halv 8 imorse och sjöng för mamma som fyller år idag. Congratzz mami :D men aa, sen gick jag och la mig igen. Somnade om, skönt som fan. Trodde inte att jag skulle kunna somna om men jovisst! Men sen gick ja iallafall upp och typ käka frulle. Sen ställde jag mig i duschen. Haha, där stog ja i typ en halvtimma. Det är så jävla skönt o duscha! :D Haha, för er information.. Men aa sen nu gick jag till mig lovely dator <3 Victoria kommer vilken sekund som helst så jag får nog gå och ta på  mig lite kläder ^^ hihi. Men aa, idag ska vi nog bara va hemma. Det kommer lite släkt hit och sådeeeer. Ska bli lite trevligt tycker jag nog :) men aa, hoppas ni får en bra dag :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!