hahahej

Haha, jag har inte hunnit skriva nånting idag. Men jag va tvungen att gå upp klockan 9 -.- Var trött som bara fan! Sen vid halv 11 typ så kom Victoria och hennes mamma och hämtade mig så åkte vi in till stan. Har köpt massa julklappar och så. Bytte även julklapp med Victoria, jag fick ett hello kitty halsband och örhängen till det =) Thank you my best friend. Men aa, sen iallafall så typ kom Tette och Emma och skjutsade hem mig. Och när jag kom hem så var Mormor och Morfar här också, trevlans. Jag typ slog in lite paket och sen nu så plockar jag iordning lite i mitt rum.

Hahaha, asså idag känner jag att verkligen alla har glott som fan på mig och V. Skulle kunna bero på att vi typ gjorde bort oss som fan, men wtf. Vi har iallafall roligare än er! :D

Kommentarer
vvvicccctoriadensnorigatyp

hihihiihih, vi äär så roliga ^^

2009-12-23 17:39:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!