hej ida franzén

PERSONLIGHET:
Blyg:
 första gången kanske ^^
Nyfiken: haha, javars!
Smart: ibland är jag fan det :o
Långsam: haha, ibland
Stressad: det händer jao
Tålmodig: beror på vad det ''gäller''
Djup: vaaa :o
Öppen: inte så jätte, eller lite kanske
Positiv: ja för fan, hela tiden! :D
Rolig: haha ja såklart
ansvarsfull: mjo..
Galen: haha, ibland kanske 8-)

VÄNSKAP:
Svikit en kompis:
  tror så..
Förlorat en bästa vän: ja
Sagt att jag älskar en kompis: yes
Sovit med en killkompis: ja
Sovit med en tjejkompis: haha jaa
Pussat en av samma kön:  mjo

Berättat hemligheter:
 yesbox =)

KÄRLEK:
Blivit sårad: 
jupp
Kär: har varit
I vem isåfall: fuck you - ha-ha
Krossat  någons hjärta: vet inte :p
Gett någon ditt hjärta: haha ae jag har inte slitit ut mitt hjärta och gett det till nån.. ?
Playat: haha ingen kommentar.. hih naevars
Sagt att jag älskar nån, och ljugit:  onödigt o ljuga men jaa
Senaste kyssen, och med vem?: jag vet inte xd
Varit otrogen: nepp


ÖVRIGT:
Sytt:
  ja det är coolt
Opererat mig:  ja

Sjungit i duschen:  det händer
Hoppat bungyjump:  nae
Sett någon dö/ död:  ja
Varit på begravning:  ja
Sagt att jag hatar någon: japp

LIVET:
Skriva eller tala:
jag brukar snackar..
Vatten eller cola: coca cola fonky fresh, ha-ha
Mobil eller mp3: phone ?
Snygg eller charmig: haha
Frukt eller grönsak:  vad är det för skilnad?
Film eller serie:  film
Festa eller softa: bådaa
Sommar eller vinter: båda
Fredag eller lördag: båda
Ljus eller lampa: ljus
Kärlek eller vänskap:  båda
Bio eller hemmakväll: beror på sällskapet


Kommentarer
Mollymus - bloggar från Uppsala

Heej! :D Hur är det med dig idag? ;D

Kramar i massor, hihi :>

Nattinatti ^^,

2009-12-20 02:46:41
URL: http://mollymus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!