hiss/diss




Julen:
Haha, jaa jag verkligen älskar julen! Plus att imorgon så är det julafton. Asså allt har gått så himla snabbt dethär året! Alla år innan har jag typ räknat ner dagarna, men nu känns det som att det bara kom som: Aha, är det julafton imorgon? Haha, om någon fattade vad jag mena..


Mössa, halsduk & vantar:
Asså det är så himla mysigt och varmt! Både inne och ute. Men helst ute dårå. Men när det är iskallt ute så ska man gå ut, hur mysigt är det inte att ta på sig en stor fet halsduk och mössa och vantar. Gosh i love winter =)


Solglasögon:
Hahaha, nae jag känner att jag inte riktigt har någonting mer att hissa för tillfället. Så ligger mina ascoola solglasögon precis framför mig just nu. Men nae, jag tycker inte att man ska ha brillzen på vintern. Det får ni nog vänta med till sommaren. =)





Östgötatrafiken:
Nae, efter dagen då jag och Oliwia fick ägna nästan hela våran dag ått att stå och vänta på bussen och spårvagnen. Så nae fy faan! Asså okej, jag fattar att det är halt ute och då kanske dom behöver åka söligare eller nått. Men nae fy! Står det att bussen ska komma halv så ska den komma halv! 5-10 minuter är okej att komma försent. Men liksom 40 minuter?!



Kyla:
Asså, jag tycker att det är jättemysigt och så att det är vinter och jul och sånt. Men fy faan vad kallt det är ute! Det är nästan sjukt. Hemma hos Semlan i helgen då var det -17! Det är föör kallt!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!