ida = winner for tonight

Thihihihihihi, ända sen inlägget innan har vi varit väligt högljudda. Först vid maten hahahahaha så satt Oliwia jäveln och garva hela tiden. Hahahahahahaha, så himla kul. Sen typ visa vi Sagan om de bannlysta för Oliwias pappa. Hahahahahahahahahaha, han garva också en hel del kan jag lova. Oh jaa jagvet att den är sjukt gammal. Men gammalt kan vara roligt ibland också! Sen körde jag och Oliwia singstar. Först det allraförsta singstaret hahaha sjukt bra låtar. Sen typ aa massa andra. Sen typ gav Oliwia upp. Hahaha, nae men hon typ fick ont i halsen. Klenbenet. Sen körde jag med Elvy. Haha, Elvira för er som inte vet. Jag knäckte ut henne som fan. hon heter till och med : 
singstar med oliwia oh ida / ida äger ut mig fullständigt :D:D
på sin nick. Hahahahahahaha! Gullunge. Men jao, sen gav hon också upp för hon fick ont i halsen. Så då körde jag lite själv (a) men det var inte lika kul :( Haha, sen just nu är min röst helt förstörd. Men aa det kommer inte höras imorron. Haha, så jag spelade in lite förut. Lät lite rolig tycker jag allt. Men nu äre dags o spela lite guitar hero. Vi lovade att sluta sjunga nu, för Oliwias farmoder och farfader bor över. Vill inte ge dom hjärtinfarkt direkt! Men nu ska vi som sagt spela GH. Sen har vi lovat lilla Elvy att vi ska se på Barnhemmet. Haha, undrar hur det kommer gå för henne. Om hon kommer kunna sova inatt. Haha, men jaa som sagt. Jag vaknar ju rätt tidigt på morgonen.. Och det gör ju verkligen inte Oliwia, honn skulle kunna sova hela dagen fan. Men nae imorron blir det ingen sovmorgon Oliwia ;) Hahaha, ae men vaknar jag innan 10 så går jag in till Elvira, hon vknar också tidigt. Hihi för er som undra. Imorron blir det väll en rätt annorlunda dag. Vet inte riktigt när hur och vart. Thihihhihi.


Love you all.
Jag vet typ astråkigt och långt inlägg, men det blir ju inte så ofta.


såhär ser Elvira ut ungefär (a) efter att ha förlorat menar jag


Kommentarer
elvviira :)

duär bajsig :D

haha, jag ägde dej lilla gumman..

jag hette inte alls så jag hette inte att du ägde mej (n) att jag ägde de j (y)

men puss på en hes och rolig kväll <3

2009-12-15 16:06:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!