JUL LOV!

Wihuuu nu är det jul lov!1 Så himla skönt :D Det är vell typ terminens höjdpunkt tror jag nog. SÅ HIMLA SKÖNT! Vart ganska nöjd med betygen, med tanke på att det var dom första betygen nånnsin. Men det kunde ju ha gått bättre.. :

Svenska: VG
Engelska: G
Matte: G
NO: G
SO : VG
HK: VG
Idrott: G
Spanska: VG

Så aa, jag får vell vara nöjd =)

Planer för idag ♥:

Victoria kommer hit vilken sekund som helst. Det var sjukt länge sen sist fan. Saknar ju henne! Men ja iallafall. Eftersom att det är så fint väder ute ska vi nog gå ut ett tag sen, sen ikväll sleepar hon här också. Så ska mamma bort på någon fest eller nåt. Så det blir bara jag pappa Victoria och Olivia. Hihi, jag och Victoria kan visa pappa våra sjukt bra matlagningsegenskaper. Hahaha puzzen!


Kommentarer
bella

Det var ju jätte bra ida! :o

Jag har bara VG i svenska & so.

Resten g & ett ig -.-

2009-12-19 10:35:00
URL: http://bellaandeersson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!