julafton!

Hej alla sötnosar som läser min blogg :D

Ja, här i huset ''firar'' vi jul tidigt. Min syster väckte mig halv 8, så gick jag upp och sådär. Öppnade paket och mysade lite. Det är så pinsamt o säga vad jag har fått för jag kanske glömmer nått! Men men jag ska försöka:


Bas + högtalare
Plattång
Hårblås
Leopard converse
Rosa klocka
Sims 3 världen
En annan klocka
Tomma CD skivor
Pennor (a) - haha
Chocklad
Armband
en tjocktröja
en t-shirt
ett par byxor
en tunika


TACK SÅ MYCKET MAMMA, PAPPA OCH OLIVIA :D
blir att fixa sig och så snart, klockan 12 så åker jag till farmor och farfar och firar jul med farmor, farfar, kusiner, faster & farbror. Ska bli sjukt mys, kalle anka och grejer ju! =) Sen efter det vid 5 nån gång så ska jag åka till mormor och morfar och fira jul med mormor, morfar, moster, morbror och elsy =) Sen ikväll så sover vi där, så jag vet inte om jag kommer kunna uppdatera. Men jag finns på mobilen om det är något.

Puss och kram allihopa, hoppas ni får en trevlig jul! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!