lälälä

Haha, måste ba be om en liten ursäkt. Igår skrev jag att inte Oliwia och Alida köpte nått, men jorå Alida köpte en marsipan-morot! =) thihihihi


Men jaaao, idag så vaknade jag kvart i 7. Hade döont i magen och hade inte sovit nånting i natt. Sen gick jag upp och åt. Sen gick jag och spela GH. Hahaha, det gick ju bra! Sen så typ satte jag på datan. Asså.. Det kan ju misstolkas, men aa. Hahaha. Sen typ åkte jag och mamma till bolagret. Jag hittade en klocka, och en hand. Sen så åkte vi till maxi. Där köpte vi lite julklappar till pappa och en till mig. Träffade även min kusin och hennes mother där. Trevlans, det va ju ett tag sen. Men de mjooo sen åkte vi hem och då städade jag mitt rum. Sen skjutsade pappa mig till Oliwia. And tonight's gonna be a good night ! SINGSTAR :D:D:D jao, blir nog att riva huset denhär helgen också! Ohye. Call meeeee (mp) hahahahhahahahahaha!

Oh jaa, som ni märker så blev ja helt flumm bara jag kom till coolingen nr 3 thihiihihih. Imorgon kommer coolingen nr 2 to the byhåla ^^ funnyyyyyy

Kommentarer
aliida :)

bajs , ja skulle kommt idag -.-

får typ bli nästa vecka? :P §

2009-12-13 21:15:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!