ohh

Ae, just nu känner jag att denhär dagen har gått åt helvete. Aa, vi började halv 09 med att gå en promenix. Sen när vi kom tillbaka så kollade vi på vollyboll. Sen aa fick vi reda på att vi inte hade nån spanska, och inte nån no. Och då drog ju jag och Fannie?

MEN!!!!!!!!!!!!!
det var ju NO för vi hade vikarie och så hade vi tydligen spanska också? Ae, IGbarn känner jag, FYFAN FÖR ATT SKOLKA!!!!!!!!!!, aa jag vet inte själv vad som har hänt med mig. Men är rätt irriterad och ledsen nu -.- Haha, CEREFACE till alla er, men det är ni själva som väljer att läsa................................................

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!