puss på dagen

Hello my lovely läsers.

Idag började vi med typ ''lucia-mys'' kan inte påstå att det var så mysigt. Hahaha, jag fick asont asså verkligen jättejätte ont i typ högra sidan av magen eller nått. Så sa jag det till min lärare, men hon trodde inte på mig! Hon trodde jag hittade på :o tack så himla mycket liksom? Men sen ialalfall så städade vi HK:n. Fyfan!  Så himla äckligt äre, folk diskar ju inte ens efter sig? VIDRIGT tycker jag. Men sen iallafall såvare NO. Haha, gjorde inte alls mycket, ritade lite. Hade Niclas. Vi körde arga leken. Jag typ.. vann B-) Sen vare lunch, äckligt. Eller ioförsig tycker jag att allting är äckligt nu för tiden. Men ändå.. Sen vare spanska, vi såg på film - banditas eller nått. Sen swedish, såg på film och käka glass där med. Haha, jag skulle försöka hålla ett litet tal för klassen. Men det gick inget vidare, INGEN JÄVEL LYSSNADE =( eller jo, alla men ändå. Sista lektionen med Angelica, hon ska ha barn. Sen så gick jag och Oliwia till spånkan. Där kom också Alida =) Trevligt att råkas! Haha, men det va ju inte första gången precis. Men japp, så åkte vi ner till stan. Jag köpte ett singstar och nagellack till mig själv i julklapp. Dom köpte ingenting ;o Sen åkte vi hem till Alida. Vi typ, snacka o garva som faan. Sen vid 6 nån gång så drog jag och Oliwia till maxi. Där köpte jag ett till singstar. Thihi. Riktigt trevlig dag tycker jag allt =)

Kommentarer
Anonym

såg ni mig när ja gick hem?:O när ni var vid "spårvagns hållplatsen"

2009-12-11 21:24:40
Anonym

//emil

2009-12-11 21:25:14
aliida :)

haahhaha, ja köpte ju marsipan! :Ooo

2009-12-12 00:16:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!