puss på er

Haha, aa. Detta blir ett lite tråkigt inlägg, så inget ni behöver läsa. Men jao iallafall. Jag åt nyss. Korv usch, men men life's a bitch and you know it. Men aa sen har jag bara suttit vid datan. Tänker på hur himla skönt det kommer bli med jul-lov! Bara typ chilla. Hahaha, nae fy hatar ordet chilla. Men det är rätt gryymt. Men aa iallafall. Hoppas ni har en fortsatt bra kväll. För jag kommer ju säkert somna snart, om inte ruttna bort..

JUSTE!
glömde skriva att Angelica har slutat, så vi har en vikarie. HAN SUGER! Han vågade inte ens säga till oss och va tysta eller nånting. Ohh jag hoppas inte att vi ska ha han i hela 8an!

Kommentarer
bella

Har ni tjockisen som vikarie? :d

2009-12-16 17:59:57
URL: http://bellaandeersson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!