skolan

Hahahahaha har jag bara att säga! Skolan idag var riktigt rolig tycker jag. Började kl 10 med HK, typ städade lite och fikade. Fick reda på slutbetyget. VG. Sen vare lunch. Sen på lunchrasten körde vi lite snöbollskrig sådär. Haha, jag både blev mulad och mulade själv. Riktigt roligt med snö tycker jag allt. Eller, inte så länge man inte är med på det. Men jaa sen iallafall så vare heltid. Vi spela typ kort. Sen nästa rast så mulade jag och Oliwia och nåra i 7an Jimmy. Hahahaha!" Han typ tjöt (a) haha naerå. Han var nog med på't. Sen vare matte, då spelade vi också kort. Jag och Oliwia mot Carl och Rasmus. Gissa vem som vann? Jaa, jag och Oliwia, såklaart! Sen hade vi heltid igen såg på någon film. Sen slutade vi. Jag och Oliwia tog bussen hem till våran lilla byhåla sen aa, det var asmycket snö här! Tillskillnad mot vad det var inne i eneby. Sen typ gick vi hem till mig och drack varm oboý. Det va mysigt. Sen nu siter vi och ser på torkel i knipa. Sen blire nog att se nån mer film, och bara ta det lungt =)


Det snööar!
 
Haha, jag skulle försöka visa hur hög snön va, men det gick inte så bra,
men mitt fu-finger nuddar marken på bilden, ser inte så djup ut men wft.

Tog en sväng förbi min förra skola, träffade nåra fans.

Ute på rasten, nåra cp'n och Emil i min klass åkte ner från en backe
men en willys-vagn. Hahaha!

Suddig bild, men kolla vad min fot åkte neer när jag gick! Haha,
svindjup snö fan!

Lite bättre bild kanske =)





PUSS PUSS
 

Kommentarer
Anonym

hahahah ja är ju snyggast på bilden:P skönaste daaaagen ;)

2009-12-16 17:34:25
emil

/eeeeeeemiiiillll

2009-12-16 17:35:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!