today was not yesterday

haha, bästa rubriken. jag kom på den helt själv.

DAGEN(igen):
vaknade tidigt tidigt. bussen till stan. sen träffa en hel del folk idag. 18 st faktsikt (h) cool jag är. men sen så drog frida på träning och då gick jag och mötte lilla alida. vi typ chilla. haha naevars men vi typ gick lite hit och dit. hihi. sen åkte vi hem till henne. satt lite vid datan o aa såg på tv och tog kort (h) sen tog ja 7bussen hem.

here comes lite pic's from idag&igår :D

yesterday:
frida :D


mjo, såhär mycket snö har vi hemma B-)

hahaha, frida somnade när vi körde singstar.. (SOCIALT)


today:

me and frida


alida the söt






pözzzzzz

Kommentarer
v

vafäään du skicka den till mig ditt snille. i love you =)

2009-12-28 22:39:14
URL: http://shme.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!