today

Hihihihihohohohöhöhöhehehehehahahaha

Ja, hej allihopa!
Idag vaknade jag och V vid klockan 10. Vi började med att se på livet enligt Rosa. Sen gick vi upp och käka frulle. Sen fixade vi oss och så. Sen kom V's mamma och hämtade oss. Så skjutsade hos oss till candyland. Hihi, vi köpte lite godis och så. Sen gick vi till bolagret. Köpte lite småsaker och träffade även farmor och farfar där. Sen gick vi till jula. Vi trodde det va en alltiett affär, men nej vafan. Det var ju bara bygg-grejer och sånt. Sen gick vi till onoff jag skulle köpa en skiva. Men dom hade inte nåra CD-skivor!! Det var det dummaste jag har hört? Det har dom vell alltid haft? Men ja sen iallafall gick vi till coop, gick värsta komplicerade vägen -.- Sen efter det gick vi till maxi. Köpte lite grejer till mig och mamma. Sen gick vi till donken. Efter det gick vi till media markt. Va där inne rätt länge, gick bara och kollade lite. Sen gick vi till toysRus eller vad det heter. Kollade lite där med. Julklappar till min syster.. Sen gick vi till maxi igen och sen kom V's mamma och skjutsade hem mig. När jag kom hem så typ åt vi. (Jag var ju så hiimla hungrig!) Eller inte.. Men sen så spelade jag buzz med mor och far. Sen vare dags för robinson, det är så sjukt löjligt på något sätt tycker jag. Ett ritkigt B-program. Fel programledare och allting? Men ja iallafall. Nu sitter jag och såsar framför datan. Ska se på house of wax. Är ganska skeptisk till den filmen har hört en hel del. Men vafan, jag måste ju få en egen uppfattning av filmen..

Kommentarer
johanna

house of wax är superbra! :)

2009-12-19 22:49:42
URL: http://dendarjohanna.blogg.se/
johanna

alltså den är superbra,men ganska scary också:)

2009-12-19 22:53:20
URL: http://dendarjohanna.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!