tråkigt

Mjo, dagen har varit lite småkul. Naevars den har varit riktigt kul. Typ. Började klockan 10 över 9 men hemkunskap. Vi gjorde typ luktprov eller nått sånt. Sen var det lunch. Spagettih och ketschup. Sen vare heltid, matte heltid. Men aa nu MÅSTE jag stänga av datan. Thihi, men vafan. Efter skolan åkte jag med Oliwia hem till henne elller ''Måns''. Thihi, typ 2 st som fattar? Ohyeee. Sen så åkte vi till träningen. Jag kollade. OCH FRÖS IHJÄL. Fyfan första o sista gången typ. Iskallt verkligen satt o darra typ en timma efter jag kom hem.


Puss på er, sp A ;)

Kommentarer
bella

Men hur fan låter de? :O

Spageti & ketchup? -.-

Maten är inte så bra i skolan..

2009-12-10 19:24:15
URL: http://bellaandeersson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!