trött

Hahaha, det kändes som att igårkvällen bara rasslade förbi! Haha naevars.. Men det va mucho garv och sånt. Som vanligt när man é me Victoria. Camade lite med Alida också, haha. Eller det va hon som gjorde =) sen såg jag och V på rosa. Men jag somna på dirren (a) hihi, sen idag så satte vi klockan på 10. Då såg vi färdigt på rosa. Sen typ vare breakfast-time. Sen hoppade jag in i duschen, efter det gjorde hon med det. Nu ska vi nog fixa oss lite. Får vell se vad som händer idag. En sak som är säker är att jag och Victoria ska åka till candyland!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!