victoria ~ bff

Haha, känns som en lite töntig rubrik. Men ändå.. Under dehär dagarna när jag har varit med Victoria så har vi pratat om lite minnen typ och så. För egentligen så har ju vi faktiskt kännt varandra ända sen dagis. Det är en sjukt lång tid. Hahaha, kan ju ta upp nåra minnen av dom vi prata om =) :


Hahaha, en gång när vi gick på dagis.. På vintern så hade min pappas bil stått ute under natten.. Vilket betydde att bilen vad väääldigt kall på morgonen. Men jaa vi va ju tvungna att åka till dagis vad som. Bara det att när vi kommer fram till dagis så kan vi inte öppna bildörren! Hahaha, den hade frusit fast! Så vi kunde inte komma ut. Hahaha, eller.. Då drog vi ner rutan.. Hahahahahaha så då gick vi ut från fönstret istället, sp stog lille Victoria och en fröken och typ tog emot oss. Hahahahaha!!


Då spolar vi fram lite i tiden till 6-års.. Jo det var såhär att jag och Victoria var ''kära'' i en kille som hette Philip och gick i 3an. Så skrev vi kärlekskort till honom och sen la det på hans hylla. Haha, så skulle vi skriva att det var från oss. Men då sa jag att jag skriver att det är från Frida så att han inte skulle veta att det var jag.. Så efter kom han och hans kompis och frågade om det var vi som hade gjort korten när jag och Victoria satt och spelade kalaha. Då svarade jag: Nej, jag heter inte Frida. Hahahahahha, ae det kanske inte låter så kul, men det vare!!


Så spolar vi fram lite till.. Till 4an eller 5an ungefär. Så var jag med Victoria, hennes mamma och hennes mormor till Särna. Hahaha, vi typ fiskade heela tiden. Andra kvällen eller något när vi fiskade så fastnade min krok bland massa stenar, så då var jag tvungen att luta mig och ta den. Men jag nådde inte dit, så jag bad Victoria att hålla i mig medans jag tog den. Och det kunde hon ju såklart göra. Bara det att när jag hängde i luften och allt som jag höll mig i var henne så släppte hon min hand!! Så jag ramlade ner i älven! Fick självklart värdens garvanfall men på samma gång fick jag världens panik. Och jag kan lova att jag var inte den ända som fick ett garvanfall. Haha, joru Victoria klumpedunsen ramlade också i vattnet! Hahahaha. Hon tappade balansen eller nått. Sen nästa dag när jag och V stog och fiskade så hittade vi på en låt. Av Stockholm i mitt hjärta blev till - Stockholm i mitt rövhål.. Hahahahaha, så stog vi och sjöng en väldigt hård text eller vad man ska säga. (För att gå i 4an/5an asså). Hahaha, det vi inte visste var ju det att Victoria's mamma stog och filmade oss när vi sjöng! Hahahaha! Gud så himla roligt. Vi hittade faktsikt på en till låt. från Het till Fet. Hahaha, kan skriva lite av den..
'' jag är så fet så fet, kan ingen stoppa mig. Aldrig att jag klarar dethär..'' hahahaha!!



usch på mig, men jag bjuder. Victoria, världens bästa jävel =)

Kommentarer
victoria

hahahahahahah lite ksojjiigt avavvav och måste bara tillägga att när jag släppte dig så drog du med mig ner i vattnet också din bajskorv hahahahhaha (h' och philip sööötnosen, jag är nog fortfarande kär i han hahahaha och kommer du ihåg adam förrensten :O .. pussgurkan HAHAHAHHAAHAaah naaaw vad söta vi var, skitungar shitkids lixcåsom (y'

2009-12-19 23:16:16
URL: http://victoriahjort.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!