19juli

Helluu everyone.
Gårdagen var mycket trevlig, på dagen va jag med Johanna. Och så åkte jag hem från henne vid 6, så när jag kom till svärtinge kom farmor och hämta mig. Så åkte vi hem, och så åt farmor och farfar middag hos oss, och så åkte dom hem vid 12. Det var riktigt kul, det var jättelänge sen jag trffade dom. Sen gick jag och Olivia och la oss och sov. Sen vaknade jag vid 8 imorse av världens mensvärk. Jävla skit asså! Aja, idag blir det att åka till landet med Victoria, eller imorron. Länge man hann och va hemma.

puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!