Fredag

Hej allihopa!
Idag har jag varit med johanna. Jag kom till henne nån gång runt 12 eller nått, så va vi hemma hos henne ett tag. Sen drog vi till Eneby centrum och köpte glass, så gick vi hem till johanna igen. Lite senare så tog vi cykeln till Maxi, eller Ingelsta shoppingcentrum.. Och så käka vi där, så träffade vi Victoria och Clara, sen cykla vi till busshållsplatsen så tog jag bussen hem. När jag kom hem så käka jag tacos, sen drog jag till Victoria. Så spela vi lite sims hos henne, sen fick vi för oss och cykla till ''maxi'. och hon bor i Hillerstad så det är en bit, men aa så cykla vi dit, det tog typ 1 timme. Och så när vi kom fram dit så orka vi inte åka dit, för vi kom på att det är mycke billigare på McDonald´s. Så köpte vi glass och pomme, och sen cykla vi hem igen. Oh när vi kom hem till henne så lana vi sims till typ 1 halv 2 och sen gick vi o la oss.
puss puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!