Hemma igen

Hej allihopa.
Nu är jag hemma igen. Blev att åka till landet med Victoria.

Måndag: åkte ner till landet runt 12 ungefär, när vi kom ner så gick vi och plockade svamp, fick inte så mycket. Men det räckte till oss. Sen åt vi och sen gick vi ner till hamnen och fiska. Haha, vi fick inget, men vi trodde inget annat heller.

Tisdag: vi åkte till nån camping och spelade minigolf och käka lunch där, så kom vi hem runt 2 och då åkte jag, mamma, Olivia, Victoria och mormor och plockade svamp. Vi fick ganska mycket. Sen när vi kom hem så åkte Victoria jag och Olivia ner och fiska i typ en halvtimma sen åkte vi hem och käka. Sen gick vi ner och fiska igen.

Onsdag: Sjukt fint väder hela dagen! Vi åkte en sväng med båten och stanna på nån klippa och bada och sola. Eller, mamma, mormor och Olivia bada, ingen annan. Vi fiska lite där med, men det ända vi fick va maneter. Sen när vi skulle åka hem så åkte morfar en extra lång sväng med båten. Kul kul. Sen när vi kom hem från båten så spela vi kubb. Jag pappa och morfar vann alla gångerna, wihuuu. Sen käka vi och efter det gick jag, Victoria och Olivia ner o fiska vid hamnen.

Torsdag: Idag åkte vi hem vid typ 11 eller nått, och så nu är jag hemma. Som sagt, borta bra men hemma bäst. Och sen på måndag så ska jag och Victoria åka till Särna, och så ska vi va där hela veckan, mysigt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!