Maxi

Helluu alla :)

Idag är jag på toppenhumör, för en gångs skull.
Och imorron åker jag till Särna med bästisen Victoria :D

Men i alla fall, idag vaknade jag typ.. Jag vet inte riktigt när, men säkert vid 10 nån gång. Så gick jag upp och käka och gick ut och gick. Sen när jag kom hem hoppade jag in i duschen. Och så sa mamma att vi skulle åka till Maxi, och då passade jag på att byta min bh. Och så gick jag in på Ginatricot och kolla lite, men njae.. Det var inget som föll mig diräkt i smaken. OVANLIGT! Men men, så svängde vi förbi tjockis-mc. Sen åkte vi till Coop, mamma och jag köpte glass och pappa köpte lite andra grejer. Sen åkte vi hem, och nu sitter jag bara här, ska nog ut sen, tror jag.

puss :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!