Stan

Hellu.

Drömmde världens bästa dröm asså, haha. Den handla om Zac Efron, mer får ni inte veta :D
Aja, vaknade runt halv 10 idag. Gick upp och glodde på tv, sen käka frukost och fixa mig. Så åkte jag mamma och pappa till stan. Pappa skulle ta nytt kort till sitt körkort och så skulle jag handla lite grejer. Jag köpte:

   - H&M, 99kr
Alltid bra med nya underkläder.
  - H&M, 99 kr

  - H&M, 160 kr
Fick bli ny fondation också.
  - H&M, 59.50
Ja vet, gammal. Men liksom 60 kr?

Och så fick jag:

  - Ginatricot, 49.50
Tack mamma ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!