Hej igen !

Hej allihopa, nu har jag gått tillbaka till denhär bloggen igen. Jag har provat massa olika bloggar men jag kör på denhär.

Idag har jag varit med Johanna, det var roligt. Vi badade, solade och käka glass. Riktigt stekarväder, men lite blåsigt.
Hon åkte hem runt 8 typ. Sen när jag kom hem så var jag tvungen att packa. Ska till St:anna imorron med fotbollslaget, det ska bli trevligt och göra något tillsammans eftersom att Wasa-cpuen ställdes in -.- Men aja, ska nog packa lite mer nu, goodbyee!

Kommentarer
victoria

wihuu :D

2009-06-25 21:41:31
URL: http://inezvictoria.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!