ändrade planer

Jaop, blev tyvärr inte riktigt så som jag ville.

Det blev att åka till farmor och farfar runt 12 istället ungefär. Min syster kom upp o sa till mig:
-Ida om en timme så ska vi åka. Och jaba, aa okej typ. Sen säger pappa typ 10 minuter efter det ba: Om 5 minuter åker jag. jaba: VAAAAAAAAAAAAAAAAA?! OLIVIA SA EN TIMMA TILL MIG NYSS. Men nae. Fcik bli att slänga på sig kläder o fixa sig fort som bara fan. Sen åkte vi ner dit. Haha, farfar är ju bra gullig asså.. Eller farmor med, men såhär:


- Vart gick farmor ? (Olivia)
- Hon gick ner i källaren och hämtade tårtan. (Farfar)
- Vaa? Ska vi ha tårta också? (Mamma)
- Japp (Farfar)
- Nae skojar du? (Mamma)
- Jaa (Farfar)
- Aha, jag tänkte vell (Mamma)


Haha, sen typ 2 minuter senare så kommer farmor upp med en tårta, mamma ba:
-Vart det tårta iallafall :o

Farfar:
- Ja jag sa ju det :)


Hahaha, det kanske inte låter så kul. Men det vare.

Kommentarer
victoria

hahahah aaaw :D

2009-11-08 14:41:49
URL: http://victoriahjort.blogg.se/
sara

hahaha bästa morfar (farfar) ;)

2009-11-09 17:42:07
URL: http://sssara.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!