anmäld? haha

Haha, jaa det är såhär. Att det är nån som har varit så himla rolig och skickat ett sms till mig från 112 -.- det står: Du har blivit anmäld för stöld på ICA och vi kommer imon kort att ringa dig MVH polisen. Asså jag bara sitter och garvar! Det var väll ändå det sämsta man kan lyckas med? För det första, får man ett sms från polisen så är inte numret 112. För det andra, varför skriver polisen MVH? Med vänlig hälsning? När man har blivit anmäld? Haha.. Det är ju fan sorgligt att den som har gjort det inte lyckas bättre :) dessutom om man trycker på svara så blir sms-typen e-post vilket betyder att nån har skickat från datan. Och på datan kan man ju gå in på olika grejer så man skickar typ som busring. Haha, och en sak till.. Om polisen skulle skicka sms till mig om en sån sak, tror jag nog att dom skulle skicka på min 3-mobil eftersom att det är ett abonemang och det är inskrivet. Inte på min comviq mobil med kontantkort -.-


HAHA, BÄTTRE LYCKA NÄSTA GÅNG SÖTISAR! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!