bilder

Ja, nu kommer faktiskt lite bilder.. Känns som att jag inte har lagt upp nåra bilder på ett tag sååå..


En snabb titt på dagens outfit:
* Jeanstights från veromoda
* Linne med ''volanger'' från kmr inte ihåg
* Skor från skopunkten..
Men sen bytte jag kläder.. Ja eller byxor till ett par lacktights från Bikbok


Hittade ett par riktigt snygga brilzz hos farmor och farfar. Från typ 60 talet. Riktigt coola tycker jag allt.
Som synd är så fastar jag inte på bild så.. Det fick bli en svart fyrkant idag :D



Sen fick det bli lite sötnos bilder på mina grabbar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!