bio

Sen tog jag och Victoria spånkan till stan. Gick och ''strosa'' lite eller vad man ska säga. Åt fettismat på donken. Sen köpte jag en tröja också. Bild på den kommer sen. Men sen gick jag och V på bio och såg på 2012. Den var riktigt bra tycker vi! Ibland var det lite överdrivna scener. Men ändå sjukt bra! jag ger den lätt en 5/5.. Sen kom V's mamma och hämtade oss. Sen åkte vi hem till V hon packade och lite sånt. Sen åkte vi hem till mej och så nu kom vi nyss hem. Sitter lite vid datan, ska snart se på film och mysa. Hihi.Jaa, mysa genom att se på film o dipppa shit. Haha, nae.. men finns nog nån som skulle misstolka detdär. Men jaa Puss på oss..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!