:D

godmorgon
godmiddag
godkväll

Idag så började jag klcokan 8 med spanska. Gjorde inte så mycket, sen var det SO, heltid och matteprov! Jag vill inet säga att det gick bra, för då kommer det säkert inte gå bra. Men jag gjorde alla frågor. Haha för er som bryr er. Sen vare lunch, typ äckligt. Sen vare idrott, ganska roligt tycker jag allt. Sen engelska, läste massa grejer och spelade spel med Fannie och Oliwia. Sen så tog Oliwia och jag bussen hem till mig, så nu kom vi nyss hem. Åt precis mellis, ska se på film nu :D Sen blir det att packa, sen imorgon bitti blir det att fara till ullared och göteborg ode! Så jävla nice! Puss på allt just nu

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!