godmorgon

Godmorgon allihopa!

Idag är jag frisk så jag ska gå till skolan. Ska bli riktigt *kul* faktsikt. Träffa alla iallafall, jag har fan inte träffat Rim, Fannie, Cornelia eller Frida på hela lovet? Om inte mer tillockmed. Men idag smäller det, för hoppningsvis. Jag har nyss fixat färdigt mig, jag kan ju inte påstå att jag är världens finaste idag, för det är vell motsattsen till vad jag är, haha. Men nu när som helst ska jag gå till bussen. Annars kommer jag säkert missa den. Och idag blir ju det lite pinsamt. Men men, hejrå allihopa. Ha en bra dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!