hahahaha

Ae, jag måste bara säga. Händer väärsta grejern idag! Haha nae jag skoja bara. Men aa iallafall. När jag Oliwia, Andrea och Frida stog och väntade på bussen så kom det en typ asstor (lång) lastbil. haha, så precis innan rondellen så stannar den? Asså mitt i vägen och det va massa bilar bakom. Men aa, så öppnade han bildörren och sprang ut? Hahahaha! Och så sprang han ut till han som satt i bilen bakom. Så frågade han om vägen! HAHAHAHAHAHAHHA! Asså det va så himla roligt! Och där står en stor lastbil precis mitt i vägen med mer än 10 bilar bakom, så står det en och frågar om vägen ?! hahahahahahaha. Det va rikigt roligt tyckte vi :)



Haha, där ser man lite av killen :p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!