Hejsaaaananan

Jaop, idag var ju jag i skolan. Det var vell kul och komma tillbaka liksom. Men det var massa shit med temat. Hela förmiddagen så vare redovisningar hit och dit. Men sen iallafall vare lunch. GRÖT<3 men ae, va inte så sugen på det. Sen vare jumpa, jag var ej med. Så jag, Jonas och Rim typ räknade poäng. Kul, hihi. Sen vare engelska. Vi gjorde scharader, haha. Och så erbjöd jag mig att görat, haha men jag fick att jag skulle garva o le och sånt, och det gör ju jag jämt. Så det vart lite klurigt så att säga :) Haha. Sen tog jag bussen hem och satte mig vid datan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!