hhehe

Hejsan allihopa!

Jag har det jättebra här i Göteborg. Känns inte som att jag uppdaterar så mycket, men ni får leva med det. Ja, idag iallafall vart jag först väckt vid 7, sen vid 8 -.- Så gick jag upp och käka o fixa o allt. Sen åkte vi till maxi, svampbob fyrkant va där. Nice! Haha, sen åkte vi till lisberg. Där va det jättekul. Åkte inte så många karuseller, men jaaoo. Haha, men iallfall så hade familjen Franzén en himla turdag! Sammanlagt vann vi:

Stjärnvinst på marabou mjölkchocklad och kexchocklad sen ett typ rör med center, en daim påse, en twix påse och nån Anton Berg chocklad. Hahaha


JAG SAKNAR MIN VICTORIA" :( HOPPAS DU HAR DET BÄST I LONDON

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!