hihi

Hej allihopa.

Idag:
Vaknade av att min mamma och syster väckte mig. Olivia hade tappat en tand. Hihi. Sen kom farmor och hämtade mig, så åkte vi till skolan. Började med HK, gjorde pannkakor. Haha. Sen vare lunch. Sen heltid matte heltid, jag jobbade med matte hela tiden. Imorron äre matteprov och jag MÅSTE få G åt minstonde nu. Annars kan jag ju bara ge upp allt asså. Men ja jo.. Har varit ganska trött idag, lite lugn dag eller vad man ska säga. Men en sak som är riktigt bra, det är ju att jag fick reda på vad jag fick på SO skrivuppgiften till temat. VG! ae, vart så sjukt glad! Oliwia fick också VG haha, så vi typ sa ba: Aah, dethär är VG-bordet! Hahaha, eller jag gjorde (a) skröt lite så att säga. Men sjukt glad!

Kommentarer
nicole

VG, niceeee ida :D

2009-11-18 16:59:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!