hissen eller dissen




Festis: det är ju så sjukt gott! Asså det går att dricka till allting. Haha, jag dricker nästan hällre det än cola. Haha, nae.. Så gott är det inte. Men aa väldigt gott iallafall! Både namnet och drickan tycker jag. Thihi.


Spanska:  Hahaha, jaa! Tro det eller ej. Men jag tycker faktiskt att spanska börjar bli mycket roligare.. Typ alla mina kompisar kommer mobba mig för jag skriver dethär nu. Men det är min åsikt. Tycker det är rätt coolt :D hola me llamo ida, tengo 14 años. Vivo en Norrköping. beso beso


Vintern: asså det är ju så sjukt mysigt! Det har jag nog sagt innan. Men det skadar vell inte att säga det igen? JAG ÄLSKAR JULEN! Jaa, jul och vinter är vell ungefär samma sak. Jag vill ha snö också, nu nu nu! Hur mysigt som helst. Speciellt dagarna precis innan julafton. Uhh i like.


Min mobil:  haha, varför jag hissar min telefon är nog för att den liggen precis framför mig och jag kom inte på något bättre. Men tänk om inte mobiltelefoner skulle finnas? No phone, no Ida.






Prov: Oho det är så sjukt tråkigt. Man bara idiotpluggar och alla blir så nervösa och sen går allt skit. Okej att man måste lära sig mycket och sånt i skolan. Men det är ju lite väl och ha minst ett prov varje vecka? Det tycker jag iallafall..


Rabih Jaber: Så sjukt dålig tycker jag att han är. Så himla bra att han åkte ut! Han kan ju inte sjunga? Han kan ta en ton, och det är det ända. Aldrig sjunga lågt eller högt. SÄMST! men jaa, som sagt han har ju åkt ut nu så, finns itne mycket mer att klaga på.


SO- lektionerna: Asså, egentligen så tycker jag om SO! Men det är ju bara det att våran lärare ska ha så himla långa genomgångar! Hon står och snackar i en helt 50 minuterslektion! Och jaa, då blir det ju att man inte lyssnar på precis allt som hon säger. Det är flera stycker som till och med har somnat! (Fannie) Haha, och sen säger lärarn: Aa, nu har vi förhör på dethär tills nästa vecka.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!