home!

Hola amigos!!

Alltid lika skönt o va hemma som sagt. På vägen hem från Göteborg så stanna vi på typ nån outlet tror jag.. Lager 157. Så sjukt tråkigt så det inte finns! Jag trodde nästan att pappas plånka skulle bli tomd igen. Men njae. Fanns bara skit? Jao men iallfall sen käka vi luch på sibylla. Hahaha, gängsters. Sen så sov jag ända tills vi kom hem, så himla skönt! Nu blir det att packa upp och aa typ duscha o ta på mig pjassan sen typ sitta vid datan och mysa. :)

Nu har jag lagt upp allt som jag har handlat på min lilla tripp. Haha, det va ganska mycket (a) men ja iallfall. Nu har jag nått att ha på mig. Eller.. det har jag nog alltid haft (a). Men ja iallafall, jag glömde skriva att ja köpte deo, halsduk och bikiniunderdel tror jag.. Haha, jag vet inte riktigt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!