hos f n' f

hej allihopa!


Idag så började jag tio över nio. Farmor skjutsade mig till skolan. Vi började med HK, jag gjorde äpplepaj och Elliot gjorde typ fisk o potatismos. Haha, asså vi jobba i samma kök, därför sa jag vad han gjorde.. Sen efter det så vare lunch. Sen vare heltid, en kort heltid. Pluggade spanska. Sen vare rast. Sen matte, men då såg vi på nån film. Sen vare heltid igen, och då gjorde jag typ allt annat än det jag skulle.. Haha, naerå men jag jobbade lite med engelska faktiskt (y) Men ialafall dagen har varit skitsoft. Typ relax asså =) haha!

Efter skolan tog jag bussen hem till farmor och farfar. Jag har typ pluggat lite NO och Spanska. Lite sjukt egentligen.. Vi skulle va klara med G10 på NO:n eller nått, och sen nu är jag på G7 men där ska man ju hämta lösblad? Så hur ska man kunna göra det hemma? aja.. Men nu ska jag nog hjälpa farmor och farfar att duka och så. Sen kommer mamma, pappa och fisen hit på middag. Haha, vi har inte kök för tillfället =) Nae men pappa fick för sig att byta golv o göra om.. Haha, han kom på det igår morse, sen idag är det NÄSTAN färdigt? Bara för att han inte hade nått att göra på jobbet. Haha! Han är bra rolig =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!