it's so me?









Aa, det va nåra av dom låtarna som jag lyssnar på nu. Jag är så himla irriterad på alla som håller på och kommenterar min musikstil? Jag lyssnar vell på det JAG tycker är bra och det som JAG tycker om. Nej, det kanske inte alltid är den bästa låten eller den nyaste låten. Men huvudsaken är vell fan att jag tycker det är bra? Ja, jag lyssnar på väldigt gammla låtar ibland. Ja jag lyssnar på låtar med konstig text. Men vafan? Är det verkligen någonting att bry sig om? Jag kommer ju inte direkt byta musikstil bara för att nån säger att det är dålig musik? Ae, då tror ni helt fel. Så sluta klaga på vad jag lyssnar på för det är jag. Jag Ida Franzén! Jag har alltid lyssnat på konstig musik. Men oh orka ens bry sig?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!