julafton?

Asså, jag tror jag har ett litet problem. Jag har inte en aning om vad jag vill ha i julklapp! Asså det finns inge som jag verkligen verkligen vill ha :o funderar på en kamera.. En liten digital, men på samma gång så skiljer det ju bara nåra tusen mellan en digitalkamera och en systemkamera.. Men då var det så att jag tänkte! Joru, jag tänkte så det knackade.. Men asså jag tar ju mest bilder på mig själv. Ego jag vet. hihi. Aa, och med en stor fet systemkamera kan det ju va ganska svårt o ta kort på sig själv? så näe, jag tor det blir en digitalkamera. om någon.. Ska kolla lite vad det finns och så :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!