Michael Jackson

Hej bloggen.
Kände att rubriken va lite.. opassande, men vafan. Jag lyssnar på en låt me han nu och sen pratades det lite om han idag i skolan.

Jag vakna runt halv   6 idag av att jag hade ont i örat -.- Haha. Asså, jag brukar få öroninflamation på hösten när jag blir förkyld. ILLA, jag vet. Men ja iallafall. Så gick jag upp och fixade mig och sånt. Sen kom jag till skolan, då vare hemkunskap. Vi gjorde fiskgratäng. Ingen höjdare. Sen vare NO jag protistera lite.. eller juste, jag skulle. Men gjorde det aldrig :D blir att göra det nästa fredag istället. Men jaooo, så vare NO time. Inte så kul, men gjorde inte så mycket annat än att pratade. Zzen war det lönchhhh. ÄCKLIGT ritkigt jävla ÄCKLIGT vare idag. Sen spanish, jag gjorde framsida o Cornelia och Oliwia sat o RÅPLUGGA. Haha. Som ja.. straff så ska jag översätta texten till spanska. Bra att man har en översättare på daatttaaaan (h). Haha, sen vare svenska. i feeld SHIT. Så gjorde inte så mucho. Känner att dethär inlägget blir lite jobbigt att läsa. MEN VAFÄÄN. Haha, juste.. På spanskan la jag till en riäl utskällning ^^ Hoppas du lärde dig nått ;) Intresseklubben anteknar va ? Sen åkte jag hem. Satte mig vid datan, sen åkte jag till livsaN. Köpte godis o tidningar. Sen åkte vi hem, och nu sitter jag vid datan ft. ligger i sängen o gosar med Shiveeeen :) Nice nice, tycker jag allt. Puss på dagge dagen :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!