new day..

Hej alla söta sötinoosaaarrrrr.

Dagen i korta drag:

Började kl. 8.00 med idrott, jag och fannie styrketräna ;) haha. Sen hade vi heltid i 90 minuter. Elerl det är typ det, ahr klassråd och sheeiit. Sen var det lunccch Kyckling i currysås my favorite! Men det va inte så gott som det brukar :( men aa iallafall, sen hade vi spanska gjorde inget, de va nåra som redovisa. Sen NO, haha jag måste säga att jag och Oliwia är typ bäst. Jorå vi vet EXAKT hur det går till under matsmälltningen eller vad man ska säga. MVG till oss :) Haha, sen kom mamma och hämtade mig. Då åkte vi o hämtade Olivia och Moa. Sen nu ska jag plugga plugga plugga o va en riktig pluggis. Har matteprov på torsdag! Önska mitt fett med lycka till :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!